Ke$za 2009.09.16. 15:28

Történések...

Ma vettem észre, hogy nem publikáltam egy több mint egy hónapja készült bejegyzést, csak mint vázlat volt fenn, úgyhogy most megtettem. :D

Egyébként meg azóta volt jópár "gurulás". Két éjszakai is sikerült. Utóbbi nagyon jó volt. Rablótámadás meg miegymás. :D

Vettem bokavédőt is, lábszárvédőm meg már van, szóval fel vagyok vértezve. Lábam mükszik, ww, crankflip gyaksizva, unispin tervben. :D

Tapétázva is volt, holnap meg gyün a bútorom... :P

 

Nagyjából ennyi, vagyis nem bírom ki, hogy egy képet ne rakjak fel. Nem rólam készült, hanem uncsitesómról, (mint mindig :D) de azért nagyon fain képecske. ;) 

 

Persze ne feledkezzünk el arról se, hogy lehet engem nézegetni YouTube-n is ;)
www.youtube.com/user/KoxxKeSza

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kesza.blog.hu/api/trackback/id/tr171386423

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása